Forum
data/actions/script i tworzymy plik pod nazwą speed.lua a w nim piszemy:
Spoiler:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_MAGIC_RED)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_AGGRESSIVE, 0)
local condition = createConditionObject(CONDITION_HASTE)
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 150000)
setConditionFormula(condition, 1.0, -300, 1.0, -300)
setCombatCondition(combat, condition)
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
var = numberToVariant(cid)
doCombat(cid, combat, var)
doRemoveItem(item.uid,1)
doPlayerSay(cid, "Biegam Szybciej", 16)
return 1
end
Teraz wchodzimy w data/actions/actions/xml i wklejamy tam:
Spoiler:
<action itemid="6558" script="speed.lua" />
Gratulacje, udało się ID mikstury 6558
setConditionParam(condition, CONDITION_PARAM_TICKS, 150000) - gdzie 150000 to czas.
setConditionFormula(condition, 1.0, -300, 1.0, -300) - szybkość
Jeżeli chcemy dodać do sklepu taką potionkę musimy w skrypcie NPC dodać:
Spoiler:
shopModule:addBuyableItem({'mikstura szybkosci', 'ms'}, 6558, 1000, 'mikstura szybkosci')
Tam gdzie 6558 to ID, a tam gdzie 1000 to cena
Offline